5/6/12

Ρέθεμνος

Ρέθυμνο πόλη όμορφη με τους πολλούς μπεκρήδες

με οπλαρχηγούς, με βιαστές, καμμένους, χασικλήδες

Ρέθεμνος σένα αγαπώ εσύ μου δίνεις θάρρος

κι απόξω από σένανε εγώ παντού είμαι βάρος

εσύ μου δίνεις δύναμη εσύ μόνο με θρέφεις

γιατί όπου αλλού και να βρεθώ, γυρνώ σκυφτός σαν κλέφτης

Εμείς εδώ γιορτάζουμε εμείς εδώ γλεντάμε

εμείς εδώ δεν ξέρουμε άλλο απ’ το να τα σπάμε

Μη λες κουβέντα φίλε μου μόνο άδειασε την κούπα

να μην ακούω τσιμουδιά μα πέσε με τα μούτρα

ουίσκι θέλεις, θέλεις τζιν, πάρε και λίγη κόκα

άντρα τρανό να σε θωρώ κι όχι σαν καμιά κότα

Έτσι μωρέ, κανόνιστη κι αυτήνε από δίπλα

για να μην ξέρει πού πατεί να ‘ναι σε λίγο πίτα

να μη θωρεί πού βρίσκεται και πούθε θα ξυπνήσει

να ναι στ’ αλήθεια αξέχαστη η βραδυά που θα ‘χει ζήσει

Ρέθυμνο ξακουσμένο μου σαπίζεις και πηγαίνεις

κατήφορος σε ρούφηξε βρωμίζεις κι ομορφαίνεις

έτσι κι εγώ σε θώρησα, μικρό ξεφτιλισμένο

να ‘σαι καλά μα εγώ σε σε δεν ξαναματαβαίνω.

9 σχόλια:

χ.ζ. είπε...

Carnellio ελπίζω να μην το πάρεις προσωπικά.

Μακάρι να έλεγα ψέματα...

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να έλεγες ψέμματα...

χ.ζ. είπε...

λοιπόν αυτό το σχόλιο μου άρεσε

Ανώνυμος είπε...

...η πόλη των τεκνών και των γαμάτων....

Ανώνυμος είπε...

τί είπες ρε για την Κρήτη?

Μίκης

carnellio coop είπε...

η πόλη των τεκνών και των γαμάτων, για όσους δεν γνωρίζουν είναι παράφραση της έκφρασης "η πόλη των τεχνών και των γραμμάτων". Αυτή η έκφραση υπήρξε για πολλά χρόνια σήμα κατατεθέν του Ρεθύμνου (το αν ίσχυε είναι άλλη κουβέντα). Είναι μια έκφραση αυτοικανοποίησης και μιας φαντασιακής κατάστασης. Κάτι αντίστοιχο πετυχαίνει κανείς και αλλού. Όποιος έχει ανοιχτά μάτια και μυαλά χωρίς προκατάληψη (και χωρίς συναισθηματικές εμπλοκές) μπορεί να το αντιληφθεί.

Ανώνυμος είπε...

file mou nomizw oti eisai prokateilhmenos kai fovasai na pernas kala. den sou ftaiei to rethymno s ayto alla h dikh sou gerontistikh nootropia!!eisai kollhmenos xristianos pouritanos pou exei katapiesmenh sexoualikothta kai nomizeis oti an peraseis kala h xefygeis ligo o theos tha se timwrisei..

χ.ζ. είπε...

Φιλε μου καλε που δε σε ξερω κι αν σε ξερω πες το να τα πουμε και κατ ιδίαν, θασε ρώταγα καταρχήν αν έχεις μείνει εκεί. Αν έχεις μείνει θα σου έλεγα να μου πεις την άποψή σου για όταν βρίσκεσαι σε ένα μαγαζί 2 ώρες κι αν δεν έχεις μεθύσει να θεωρείσαι φλώρος, αν μιλάς για τα συναισθηματικά σου να είσαι αδερφή, αν δε θεωρείς τις γυναίκες τσόλια να είσαι πούστης, αν δεν έχεις πάρει κόκα όταν σου δίνουν πάλι να κλάνεις μέντες, κι αν πού και πού νοικιάζεις γυναίκα, μαύρη ή ανατολικό μπλοκ, να είσαι γαμάτος. Κι άλλα: αν ποτέ σου ακούσεις για βιασμό στην κωλόπολή τους (όχι σπάνιο) και δεν πεις: δεν τρέχει τίποτα, τα 'θελε και το ξεκωλάκι να θεωρείσαι πάλι γυναικούλα και σύμμαχος των γυναικών. Αδερφέ μου δεν είμαι χριστιανός, μπορείς να διαβάσεις κάνα ποίημα από τα άλλα μου εδώ για να με κρίνεις, αυτοί το χουν χάσει. Δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά μερακλής και καμμένος. Τη διαφορά ωραίος και νταβατζής. Δεν πειράζει όμως, έχουν αρκετό χόρτο και ουίσκια για να παίρνουν για να ξεχνάν σε τι λάσπη κολυμπάν.

Molly Maguire είπε...

εγώ έζησα δυο χρόνια ρέθυμνο και έχω μαγικές αναμνήσεις.
βάλτε να πιούμε.