8/5/09

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΜΟΥ

1.Η κηδεία θα γίνει σε μοναστήρι διακτινισμένο μες στη θάλασσα.
2.Ένας μαέστρος θα διευθύνει το μοιρολόι του κοινού αλλά πρώτα, την ώρα που θα μπαίνει το φέρετρο στο χώρο της κηδείας όλοι θα γελάσουν για ένα δευτερόλεπτο πολύ δυνατά.
3.Γκραφιτάδες θα κάνουν διάφορα γκράφιτι στις πλευρές του φερέτρου.
4.Θα επιλεχθεί ένα άτομο από το κοινό το οποίο θα διαβάσει Μπορίς Βιάν, το “Φως των σπόρ” και πέντ' έξι μαντιναδάκια.
5.Θα παίξει σαξόφωνο ο Bill Clinton και θα μπορεί να χρησιμοποιεί το φέρετρο σαν τασάκι.
6.Απαγορεύεται η yoga
7.Στη μέση της κηδείας τον παπά θα τον πάρει ο ύπνος. Τότες θα με βγάλετε απ' το κοφίνι για να κοιμηθεί ο έρμος κανά δίωρο κι ύστερα με ξαναβάζετε μέσα.
8.Το κρασί θα ρέει άφθονο και η μπύρα αλλά και η βότκα όπως και το νερό από τους σπασμένους σωλήνες . Θα υπάρχει catering με πλούσιο μενού για όλα τα γούστα ακόμα και μενού διαίτης. 15Euros το άτομο 10 το φοιτητικό και 5 το παιδικό.
9.Γυμνές χορεύτριες θα τρίβονται πάνω μου αλλά εγώ τίποτα. Βράχος ηθικής.
10.Όσοι δεν θέλουν να έρθουν να το δηλώσουν από πριν γιατί ο αριθμός των καθισμάτων είναι περιορισμένος.
11.Μετά το πέρας της τελετής με βάρκες θα κατευθυνθούμε στην στεριά όπου θα θαφτώ δίπλα στη θάλασσα καθώς το κοινό θα τραγουδάει το “επεράσαμ' όμορφα” και συνθήματα του Ολυμπιακού.
12.Αφού γίνει κι αυτό θα επακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση παρουσία του σκηνοθέτη όπου θα τεθούν θέματα για τις τεχνικές λήψης και το κατά πόσον ήταν τα κάδρα πετυχημένα.Αν ο σκηνοθέτης κριθεί ανίκανος θα επαναληφθεί η διαδικασία με άλλον.
13.Όσοι είναι σκεπτόμενοι θα καταλάβουν τη ματαιότητα της ζωής. Θα ξεχωρίσουν από το στηριγμένο πηγούνι στο δεξί χέρι.
14.Οι παρευρισκόμενοι που ανήκουν στον χώρο της αριστεράς θα τσακωθούν μεταξύ τους για το πλαίσιο του ψηφίσματος καθώς και για το κατά πόσο η κηδεία αυτή ήταν ένα καταναλωτικό νεοφιλελευθεριάζ
ον σόου.
15.Το μοναστήρι θα ξαναδιακτινιστεί, οι παρευρισκόμενοι θα φύγουν κι επιτέλους θα αναπαυθώ εν ειρήνη. Αι στο διάολο μπλιο κι εξεβαρέθηκά σας.

12 σχόλια:

  1. Kouzoulathike o trelos...pantelos pantelos!

    Kounoupidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πούστη carnellio αν γράψεις καλύτερα ποτές θα σε σκοτώσω να ζήσω και την εμπειρία τση κηδείας σου κιόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ κλείνω θέση απο τώρα αν και είναι πολύ νωρίς (πληροφορία χωρίς χρέωση μέσω του 11880). Βέβαια έχω μια ένσταση, μήπως είναι άσκοπα θορυβώδες και άρα μακριά απο τα δικά μας; Ωρα να βγάλω το πλυντήριο και θα το ξανασκεφτώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χουζού,
    ένα έχω να σου πω:
    χαλάρωσε γιατί έρχεται καλοκαίρι (εδω έχει ήδη έρθει). μην τα παίρνεις όλα τόσο σοβαρά και, κυρίως, μην τα παίρνεις στραβά. η δυσκοιλιότητα αναφέρεται ιατρικώς ως πρόβλημα, ενώ η ελαφρότητα ουδέποτε. εκτός αν δεν αντέχεις το αβάσταχτο της είναι.

    εγώ σε εκτιμώ και όσο τα παίρνεις, σε αγαπάω πιο πολύ. ίσως τελικά η αυστρία να είναι παγερή όπως μου έλεγες. κατέβα κάτω στο αλλέγκρο να μας εννοήσεις επιτέλους!

    σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Costinho η επίθεσις είναι φοβάμαι στο DNA μου. Δεν καταφέρνω πάντα να το περιορίζω στις Τέχνες και τα Γράμματα, και όπου βρεθεί μια καλή ευκαιρία εκδηλώνεται. Και δυστυχώς θεωρεί από μόνο του πολλά καλές ευκαιρίες. Θα ήθελα εδώ να εξαπολύσω ένα δριμύ κατηγορώ στην επικοινωνία που επιβάλλει το Διαδίκτυο που δεν επιτρέπει την ανταλλαγή σφαλιάρας και την κατοπινή πόση τσίπουρου κλπ (φτάνει πια μπύρα, έχω σκάσει)αλλά ζητεί μέσα από την ανταλλαγή τσιτάτων την επικοινωνία σε θέματα συχνά πολύ ευαίσθητα. Φτάνει όμως τώρα συγκινήθηκα.
    ΥΓ. Για το ξεκάρφωμα γράψε κάτι πλιζ γιαυτό το τυχάρπαστο κείμενο του Carnellio, μια άλλη φορά είχε παρεξηγηθεί και καλά που του καπηλεύτηκαν το χώρο... Ο γελοίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα, τι να γράψω πια για τον Καρνέλιο; Άμα γράψω αυτό που σκέφτομαι, πάλι θα με παρεξηγήσεις. Είμαστε πράγματι ένα τίποτα μπροστά στο μεγαλείο του. Γι αυτό κι εμένα μ'αρέσουν πιο πολύ τα δικά σου ποιήματα και οι δικές σου λέξεις. Ίσως, ο Καρνέλιος να είναι ακόμα πολύ μπροστά από την εποχή του. Ίσως να είναι απροσπέλαστος. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός ότι μπορεί την ίδια ώρα η γραφή του να είναι συνάμα μυστηριακά γοητευτική και ξεκάθαρα απολαυστική.

    Ποτέ βέβαια δεν ετέθη θέμα ανταγωνισμού στους διαχειριστές-δημιουργούς αυτού του μπλογκ. Κι αν σε κάποια φάση εσύ εννόησες πως εγώ υποκίνησα, μάθε ότι έσφαλλες και ότι ουδόλως ήταν τέτοια η πρόθεσίς μου. Εγώ σας αγαπάω και τους δύο το ίδιο. Τον Καρνέλιο λόγω καταγωγής και εσένα γιατί είσαι πιο πνευματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί ,
    να χορεύει στα χέρια σου ,
    αυτό το εξαίσιο τάλαντο ,
    είναι και αυτό χρήσιμο ,
    σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς , Αλλά προ πάντων η υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατι άραγε δεν το σκέφτηκα πρώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η κηδεία είναι με πρόσκληση ή έρχεται όποιος γουστάρει αρκεί να κλείσει θέση εγκαίρως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρκεί να κλείσετε θέση αλλά σύντομα ε; ήγγικεν γαρ ο καιρος υμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ το "φως των σπορ" pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase! η καλύτερή μου! πολύ μου αρέσει η ιδέα αν και διαφωνώ πλήρως με το μουσικό μέρος που αφορά τον Ολυμπιακό.θα κάνω όμως μια υποχώρηση, νεκρός θα είσαι, τι διάολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν και αρχισα να διαβαζω το blog μέσω το χ.ζ... εντούτοις, ο cornellio χαίρει της λογοτεχνικής μου αδυναμίας..αν και το κείμενο αρχαίο στις μέρες μας και ίσως να μν τον αντιπροσωπεύει πια.. διεκδίκησε με σθένος και ορμή και εν τέλει κέρδισε μια γωνιά πύργου στο φτωχικό μου, ως γραφτό που θα ζήλευε ο καθής σκεπτόμενος και ο πας γραφόμενος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή